ima kaj novoga?
(prestaro za odgovor)
aC!
2006-09-09 07:16:12 UTC
....mozda, na nasem zmotanom faxicu?
Data
2006-09-09 00:20:51 UTC
.....mozda, na nasem zmotanom faxicu?
Novo, pa nema nis novo, faks stoji tam di je i do sad bil :-) lovu kaj
su pokupili od novih brucosa su spisakali na nove WC-ove :-) nekaj su
malo preuredili i tak. E da i nemoze se upisati u iducu godinu prije 18.
9. zato kaj sam ja pokusao pa me teta na referadi onako sumnjivo
pogledala i poslala da se konzultiram s oglasnom plocom.
aC!
2006-09-09 08:57:33 UTC
Post by Data
[...]
Hi hi hi, nepopravljivi su....