gitara
(prestaro za odgovor)
Andrea
2006-09-18 20:53:14 UTC
kaj ju moram dati?za uvjet?nes sam cula da je neko na netu procitao to...
Danielle
2006-09-19 13:00:30 UTC
Post by Andrea
kaj ju moram dati?za uvjet?nes sam cula da je neko na netu procitao to...
Uvijet za 3 godinu (pretpostavljam da je o treæoj rijeè) je pojaèani
predmet....moŸe¹ prebaciti bilo koja dva predmeta koja nisu pojaèani, pa i
gitara
Data
2006-09-20 07:22:40 UTC
Danielle wrote:??> "Andrea" <***@net.hr> wrote in message ??> news:een11c$5kf$***@ss408.t-com.hr...??>> kaj ju moram dati?za uvjet?nes sam cula da je neko na netu procitao to...??>>??> Uvijet za 3 godinu (pretpostavljam da je o tre�oj rije�) je poja�ani ??> predmet....mo�e� prebaciti bilo koja dva predmeta koja nisu poja�ani, pa i ??> gitara ??> ??> ??Istina ziva!! Ali makar ti se to sad cini jos jaaako daleko (valjda?!) ??:-) neces moc polagat metodiku glazbenog dok ne polozis sviranje.??Pozdrav oskudnoj nam grupi??
Andrea
2006-09-20 10:27:25 UTC
ma ne, nisam ja treæa godina. ja upisujem sad drugu godinu na PO, pa nam je
gitara bila trn u oku, no jucer je bila sjednica pa mi je frendica rekla da
su Oni odlucili da nam je ove godine, i to samo ove "oproštena gitara" jer
nam nisu na vrijeme rekli da je to u biti uvjetan predmet, no do kraja
godine ga moram obavezno dati, nema vise prebacivanja u 3.godinu(ja sam i
bolonjac)... i tako, no hvala na odgovoru..
MRZIM GITARU, GLAZBENI I INSTRUMENTALNU PRATNJU UZ PJEVANJE...
hehehe
u biti sad pisem jer su svi mrtvi i jer mi je dosadno.pa ne razumijem da se
nitko ne javlja ovdje osim par (šaæica)ljudi....
pozzz