pa di ste?
(prestaro za odgovor)
Andrea
2006-09-19 20:16:11 UTC
ova uciteljska je mrtva....
pa marta di si bar ti???
Data
2006-09-20 07:25:53 UTC
Post by Andrea
ova uciteljska je mrtva....
pa marta di si bar ti???
Tu smo ali, kolko sam skuzio, grupu redovito prati cetvero ljudi?! Ili
se ja varam?
Ja sam cetvrti........... :-)
Andrea
Ja sam cetvrti........... :-)
Tedo Vrbanec
Ima nas ipak malo više, zar ne Marek?
marek
2006-09-20 20:27:17 UTC
Post by Data
Tu smo ali, kolko sam skuzio, grupu redovito prati cetvero ljudi?! Ili
se ja varam?
Ja sam cetvrti........... :-)
Ima nas ipak malo vi¹e, zar ne Marek?
:)
ja i zaboravio da smo sad clanovi sveucilista-sad smo jedna velika obitelj.
:-))))
Danielle
2006-09-20 20:35:09 UTC
Post by marek
Post by Data
[...]
Evo ja sam peta.....

Uh pa ne¹to se dogaða u zadnjih par dana...èak tri dana za redom netko ne¹to
posta ovdje..... ;)