stipendije
(prestaro za odgovor)
aC!
2006-09-11 13:32:28 UTC
zanima me da li netko zna kada i kako predati zahtjev za stipendiju?
upisujem trecu godinu i nacula sam da bi mogla predati zahtjev na temelju
toga sto mi je tata branitelj....ali problem je u tome sto ja fakat nista ne
znamo tome, gledala sam na stranici mzos-a ali ni tam nista odredenog ne
pise...pa ako netko ima neku informaciju....!!!!
Danielle
2006-09-11 14:43:55 UTC
Post by aC!
[...]
Frrendica iz moje seminarske grupe je isto dobila stipendiju zbog toga ¹to
joj je tata bio branitelj.....uglavnom postoji jedna kategorija u natjeèaju
za drŸavnu stipendiju u kojoj se moŸe iskoristiti to pravo.
Natjeèaj se obièno raspisuje u 12.mjesecu. Ni¹ta prije toga! Bit æe
obavijesti tada i na faksu, ali i dalje redovito prati stranice mzos-a!
aC!