referada!
(prestaro za odgovor)
Danielle
2006-08-05 15:24:16 UTC
Mislim iako sam sama sebi smije¹na u ovom oèajnom poku¹aju da na ovoj grupi
ne¹to saznam....ali eto...moŸda se ugodno iznenadim....
Da li netko zna kada poèinje sa radom na¹a cijenjena referada????
Data
2006-08-08 21:20:25 UTC
Mislim iako sam sama sebi smiješna u ovom očajnom pokušaju da na ovoj grupi
nešto saznam....ali eto...možda se ugodno iznenadim....
Da li netko zna kada počinje sa radom naša cijenjena referada????
IZNENADJENJE!!!
Referada, po mojim saznanjima, tek od 1. 9.
Puno pozdrava svima :-)
Danielle
2006-08-09 12:06:42 UTC
Post by Data
Post by Danielle
[...]
Moram priznati da je veliko iznenaðenje!!!!
Hvala!
ali k vragu kud tek od 1.9. grozno!
Trebala bi neku potvrdu, al ajd jest da je hitno ne ovisi mi Ÿivot o tome.
ali ¹to bi bilo da moram prijaviti ispit za 1. ili 2. 9. :(
sva sreæa moji su prijavljeni