de zan
(prestaro za odgovor)
Danielle
2006-09-09 18:03:38 UTC
Jel istinita glasina da De Zan ide u mirovinu od 1.10.?
aC!
2006-09-11 13:29:30 UTC
Post by Danielle
Jel istinita glasina da De Zan ide u mirovinu od 1.10.?
iz pouzdanih izvora znam ( de zanov unuk) da je prof. de zan u mirovini ali
ce nastaviti predavati....
Danielle
2006-09-11 14:41:50 UTC
Post by aC!
Post by Danielle
Jel istinita glasina da De Zan ide u mirovinu od 1.10.?
iz pouzdanih izvora znam ( de zanov unuk) da je prof. de zan u mirovini ali
ce nastaviti predavati....
Jel to znaèi da æemo kod njega u 2.mjesecu na ispit? Ili? Ja sam èula da na
njegovo mjesto dolazi ©iljkoviæ!
Andrea
2006-09-17 20:24:54 UTC
Post by Danielle
Post by aC!
Post by Danielle
[...]
nisu se katedre povezale,de zan ostaje na ispitima