UFZG
(prestaro za odgovor)
Tedo Vrbanec
2006-05-02 18:46:12 UTC
Koliko studenata ima UFZG?
Kako to da je ovo tako "mrtva" grupa?
Dadagonga
2006-05-03 16:23:29 UTC
Puno studenata. S obzirom da se svke godine upis 300-tinjak izracunaj.
Pa ljudi se dosta malo sluze internetom...nazalost...

----

www.kreda.tk
www.uazg.tk
Tedo Vrbanec
2006-05-03 20:44:12 UTC
Post by Dadagonga
Puno studenata. S obzirom da se svke godine upis 300-tinjak izracunaj.
Oko 1200? Neki istina odustanu, ali drugi se zadrže malo dulje ;).
Post by Dadagonga
Pa ljudi se dosta malo sluze internetom...nazalost...
To je moguća naznaka da su nam budući učitelji i odgojitelji u prosjeku
u dosta lošem (informatičkom) stanju.

A imate li kakav (web) forum? Ja ga ne vidim...
Dadagonga
2006-05-04 07:26:24 UTC
Imamo.Evo ja sam ga napravila, ali isto stanje je kao i sa ovim (mozda malo
bolje). Ili se neznaju sluzit ili nece-neznam... www.uazg.tk ti je forum
Pozdrav,
btw. kako da te to zanima?
Tedo Vrbanec
2006-05-04 07:58:27 UTC
Post by Dadagonga
[...]
S obzirom da će se UFZG, VUŠ u Čakovcu i VUŠ u Petrinji spojiti i
postati vrlo skoro jedna ustanova, razumljiv je moj interes, (kao
djelatnika VUŠ-a u Čakovcu), za stanje i zbivanja u budućoj mi ustanovi.

Inače, mogli bi se uključiti u rad Foruma VUŠ-a u Čakovcu
(http://www.vus-ck.hr/forum/). Prilično je aktivan...

Tamo bi se mogao otvoriti novi forum za UFZG, ako bude interesa.
Dadagonga
2006-05-04 12:06:36 UTC
Uskoro bi i ovaj forum trebao biti posjeceniji jer ce se mozda pripojiti
stranici faxa pa ce time i profunkcionirati. Bas mi je drago sto je vas
forum uspjesan, ali samim time no comment za nas... Pozdrav!