Q: Placa ucitelja razredne nastave
(prestaro za odgovor)
josip
2005-10-07 16:49:13 UTC
Imam par pitanja na koja bih molio odgovor!

1. Kolika je placa ucitelja razredne nastave koji nije zavrsio fakultet i
ima status apsolventa?
2. Kolika je placa ucitelja razredne nastave koji je upravo zavrsio fakultet
i ima VSS spremu, a nema polozen strucni ispit?
3. Kolika je placa ucitelja razredne nastave koji je zavrsio fakultet, ima
VSS spremu i upravo je polozio strucni ispit?

Pozdrav svima i hvala na odgovorima!
Zvonimir Buzanic
2005-10-14 11:03:22 UTC
Post by josip
[...]
Kad diplomira¹ treba¹ traŸiti posao. Tu staŸira¹ godinu dana i tada si
pripravnik. Zatim polaŸe¹ struèni ispit. Koliko znam, pripravnici imaju
poèetnu plaæu 2500kn, manje nije al mislim da nije ni vi¹e od toga.
CrazyCule
2005-10-14 17:15:17 UTC
Post by Zvonimir Buzanic
Kad diplomira¹ treba¹ traŸiti posao. Tu staŸira¹ godinu dana i tada si
pripravnik. Zatim polaŸe¹ struèni ispit. Koliko znam, pripravnici imaju
poèetnu plaæu 2500kn, manje nije al mislim da nije ni vi¹e od toga.
Koliko ja znam 2500 je placa apsolventa koji nije zavrsio faks. Onaj koji je
zavrsio faks ima 30% vecu placu.