famozni lik na referadi
(prestaro za odgovor)
Andrea
2006-09-26 20:54:09 UTC
klapa 10005628

po ne znam koji put u zadnja dva tjedna dolazim upisati fuckin' godinu, i
svaki put se posvadam sa likom na referadi... katastrofa,koji je to
debilcek, nevjerojatno (u biti sada vec i vrlo vjerojatno).

dala sam 9 ispita u ljetnom roku,i reko, ono prebacujem ova tri jer imam
pravo na to jer sam skupilla dovoljno ects bodova ...tralala.
ali ne uvijek se neakvo govno mora naci na putu...
razgovor:
lik na refki: izvoli
ja: trebala bi samo formulare za testiranje semestra(bytheway, presla sam
prek reda jer je bio podugacak za samo cekanje formulara, pa sam jos par
10-ak ljudi digla zivac)
lik na refki: daj da vidim index
ja: ma ne...pregurala sam se prek reda,samo mi trebaju formulari,stat cu
ponovo u red kad ih ispunim pa cu vam onda dati index....blalala
lik na refki: ne moze, daj index na uvid
ja: evo onda
lik gleda, gleda i gle cuda skuzi da neam 2 potpisa-to iz engleskog i
gitare(i jedan i drugi potpis su mi uvjetovani ispitom, a posto ih ja
prebacujem,naravno, neam te potpise)
lik na refki: ne moze se testirati, fale vam 2 potpisa
ja: znam, ali ja prebacujem ta 2 ispita
lik na refki:morate svejedno imati potpise
ja: pise u statutu, na netu i na sjednici da bez obzira imala ja potpise ili
ne, ili ne dala ispit, ja taj kolegij mogu prenijet i ponovno ga odslusat
lik na refki: otkud vama da je to receno na sjednici
ja: bila sam prisutna (serem)
lik na refki: otkud vam to pravo, sta vi obican student imate raditi na
sjednici?
ja: nisam ja osobno bila,nego frendica (stoji malo nize u redu) koja je
predstavnik studenata PO..
lik na refki: pozovite ju ...
frendica: u cem je problem
lik na refki: vi ste bili na sjednici? otkud vama ova obavijest?
(jos mu se jednom moralo sve objasnit)
lik na refki: izvolite kod procelnika matijevica, i jedna i druga...
frendica: procelnika???
lik na refki: da...
lik na refki: ovaj ne...
lik na refki: mmmm ovaj kod ovog, ne, prodekana matijevica....

(otisle kod matijevica, koji nas je saslusao i rekao da se neke stvari
gospodinu na referadi nisu objasnile, pa ce on s njim razgovarati jer je vec
bilo prituzbi itddddd, slobodno dodite upisati godinu u srijedu kaze
matijevic)

dakle taj lik(iz narnije)sa referade je teski retard koji uvijek siri
dezinfo's i siri preveliku nervozu....

popizdila sam....

sutra po 5 put idem ponovo pred njega, i jeste ziher da ce proci sve bez
dodatnih komplikations??
ne bih se kladila...

sorrite na duzini posta, malo sam se olaksala, a ionak niko ne pise nikaj pa
nije ni bitno...
pozzzz
gita
2006-09-27 06:43:09 UTC
Post by Andrea
[...]
Nije ni meni juce bilo lako. Stojim u jednom redu da bi me zenska kad sam
napokon dosla na red poslala na drugi salter kod tog tipa :) I opet u
dugacki red. Mislim da se vidla para iz mojih usiju. Kao da joj je bio
problem dic guzicu i uzet ono sto sam trebala.
Al danas opet moram do referade jer juce taj isti tip nesto drugo mi nije
htio sredit, kao guzva mu bla bla...
Veselo, al to je zadnji put sto ja dolazim tamo....he he he
Andrea
2006-09-27 14:21:37 UTC
znala sam da ni danas necu nista srediti.
danas je visa sila igrala ulogu, lik sa referade je imao smrtni slucaj u
familiji, pa je morao otici, a zamijenio ga je drugi, koji je primao samo
prijave od brucosa.dakle, znate svrsetak, dolazimo ja i frendica na red
frajer kaze nista od toga, usmjeri na drugi salter gdje je bilo najmanje
50tak ljudi u redu.
mislim da su bar stavili obavijest da samo 1 salter radi ovo, a drugi ono,
ne ti moras red cekati da bi poljubio vrata...
ja cu poluditiiii.
sutra ponovo....
mogli su stavit kompetentnu osobu za zamjenu dok ovoga nema, a ne studenta
koji nema nikakvih ovlasti...
koliko para toliko muzike.........
gita
2006-09-27 14:52:06 UTC
Ja sam uspjela svoje obavit (polovicno-bar nesto), cekala na red 2,5 sata,
ubila kicmu od stajanja.
Sljedeci tjedan kad se upisi primire idem po svoje dokumente (mogla sam to i
danas, al se zeni nije dalo trazit, ah, veselja) i zbogom faxu...