kolko ECTS bodova
(prestaro za odgovor)
z_lo
2006-05-26 12:32:29 UTC
za upis u drugu??? i kad to misle podijelit s nama? 60? 45? kolko? kolko?
Nea
2006-05-29 08:42:17 UTC
Post by z_lo
za upis u drugu??? i kad to misle podijelit s nama? 60? 45? kolko? kolko?
Navodno da smijemo prebaciti 5 bodov u 3 semestar..ali to nije bilo rečeno
u službenom razgovoru tako da još ništa nije sigurno. I tih 5 bodova je za
predškolski, možda na razrednoj je više..Naravno referada nema pojma i
mislim da će biti problema pri upisu.. hmm :)
z_lo
2006-05-29 19:59:43 UTC
meni je najcudnije sta nit tko pita nit tko zna a rokovi laganini pocinju...
eto ako netko zna za ziher za razrednu- ja bi stvarno voljela znat! onak,
sto prije, po mogucnosti prije dekanskog roka...
Nea
2006-05-29 20:45:54 UTC
Post by z_lo
meni je najcudnije sta nit tko pita nit tko zna a rokovi laganini pocinju...
eto ako netko zna za ziher za razrednu- ja bi stvarno voljela znat! onak,
sto prije, po mogucnosti prije dekanskog roka...
Hm, pa ne znam zasto nitko nije pitao, mi jesmo i to prije par mjeseci, ali
tada to jos nije bilo sluzbeno..mozda ce uskoro postati.. bilo bi najbolje
obratiti se vasoj prochelnici. A onda bi trebalo otici do referade i to
potvrditi. Jer nama se dogodilo u 2 mj kada smo dosli testirati semstar da
su u referadi digli hajku jer nismo polozili hrvatski( a profa nam je to
spojila u jedan ispit hrv.+jezicno izrazavanje).. uglavnom imali smo
problema dok nismo razgovarali s profom iz hr i dekanom.. Tako da moj ti je
prijedlog da popricate s prochelnicom za razrednu a onda da ona obavjesti
referadu. I mi cemo morati napraviti isto, stoga sretno nam :)
Ana Kovaèiæ
2006-09-06 10:13:17 UTC
Post by z_lo
za upis u drugu??? i kad to misle podijelit s nama? 60? 45? kolko? kolko?
U ponedjeljak sam se raspitivala u referadi i tamo nije nitko ni¹ta znao pa
sam oti¹la kod Riðièki i ona je rekla da se moŸe po semestru prebaciti
bodova ¹to znaèi 2 predmeta i ako si izvanredni student praksu moŸe¹
obavljati do 12-og mjeseca.
aC!
2006-09-06 21:14:57 UTC
Post by Ana Kovaèiæ
Post by z_lo
[...]
koliko po semestru?
ja bila na referadi i lik rekao da samo 5bodova iz drugog sem. ko je tu
lud.??
ja cu poluditi