Bežen..
(prestaro za odgovor)
Ivana
2006-10-26 07:11:02 UTC
cujte, ekipa, jel mi moze netko reci kada Bezen ima rokove?
uvijek su to bile zadnje srijede u mjesecu, al nije nista stavio za ovu
akademsku godinu...
ajde budite dobri, pa mi recite kad ima rokove u 11. i 12. mjesecu!
lijep pozdrav od apsolventice s cresa!!! ;)
milomoje
2006-11-01 07:49:16 UTC
Post by Ivana
[...]
Prvi sljedeci rok ti je u srijedu 22. studenog 2006. u 15 sati.

Evo sta nam kaze Bezen na svojoj oglasnoj ploci:

Metodika hrvatskog jezika I

studeni, prosinac, 2006. te ozujak, travanj i svibanj 2007.
Mjesecni pismeni ispit odrzava se u pravilu PRETPOSLJEDNJE SRIJEDE u mjesecu
u 15 sati, a usmeni se zakazuje nakon toga.
Ako je pretposljednja srijeda u mjesecu blagdan/praznik, pismeni ispit ce se
odrzati prethodne srijede.
O svakoj drugoj danjoj eventualnoj promjeni studenti ce biti obavijesteni.

ZIMSKI ISPITNI ROK: 6. veljace 2007. i 20. veljace u 10 sati.
LJETNI ISPITNI ROK: 12. lipnja 2007., 26. lipnja i 3. srpnja u 10 sati.
JESENSKI ISPITNI ROK: 11. rujna 2007. i 25. rujna 2007.
Ivana