poèetak predavnja?
(prestaro za odgovor)
Danielle
2006-09-20 20:39:58 UTC
Jel netko zna kada poèinju predavanja.....?
Kada prvoj godini, kada ostalima.....èini mi se da je lani 3 i 4 godini
poèelo tjedan dana kasnije....!
Bila sam danas na faksu, ali tamo nisam vidjela nikakvu obavijest, a tete u
referadi su me se tako brzo rije¹ile, da nisam ni¹ta stigla pitati. Bila sam
sretna ¹to sam i¹ta kod njih obavila.

Pozdrav!
Andrea
Pozdrav!
Danielle
2006-09-20 20:54:33 UTC
ma nije valjda....ja sam se nadala da ipak vi¹im godinama poèinje 9.10. :(
Andrea
2006-09-20 20:56:38 UTC
neznam,tak me obavijestila frendica koja je bila na sjednici.ja sam na PO
Danielle
2006-09-20 22:04:26 UTC
hvala
z_lo
2006-09-21 21:37:28 UTC
ma garant ce brucosima 2. a ostalima 9.10.
Andrea
2006-09-22 08:48:55 UTC
da tako je,ali 2.je nesto za ostale,neka predavanja,koja nece biti
obavezna,koliko sam shvatila. i neznam koliko se to tice razredne
nastave.mozda nista.
frendica je predstavnik PO-a, pa mi je to prenijela...
samo to znam