Primjer manipuliranja djecom u politicke svrhe
(prestaro za odgovor)
rodjo
2007-06-08 09:44:41 UTC
Gradonacelnik Bandic 4. lipnja 2007. bio je u osnovnim skolama i vrticima
blizu Resnika gdje misli graditi spalionicu svog otpada iz grada Zagreba,
zupanije i okolnih zupanija. Djecu je iskoristavao u politicke svrhe bez
znanja roditelja. Djeca su morala izvodila igrokaze i recitacije, a sve ih
je obukao u majice tipa "spalionica je zakon".

Zanima me jel ga se smije tuziti i po kojoj osnovi za onu manipulaciju
djecom koju je izvodio po vrticima i skolama o tome "kak je spalionica
zakon"?
Smiju li politicari iskoristavati nasu djecu u promidbene svrhe bez da
pitaju roditelje, slikati se s njima i pojavljivati u medijima bez da im
roditelji te djece to odobre???

E da i dijelio je DVD-ove s ovim crticem i slikovnicu slicnog sadrzaja:

Slikovnicu koju je dijelio djeci mozete vidjeti ovdje:
http://good-times.webshots.com/album/559337357sWXFVq
ili
http://spalionica.ourprofile.biz/
Gromada
2007-06-08 20:50:54 UTC
Ne znam s kojom osnovom bi ga se tužilo...
Mislim, nisam njegov zagovornik, još manje simpatizer, ali ne vidim tu
ništa sporno ili zlonamjerno.
Političari k'o političari...
div
2007-06-09 06:25:40 UTC
<Ne znam s kojom osnovom bi ga se tužilo...
<Mislim, nisam njegov zagovornik, još manje simpatizer, ali ne vidim tu
<ništa sporno ili zlonamjerno.
<Politièari k'o politièari...

pa sjecam se da je nama bilo zabranjeno slikati djecu sa svojim skolskim
radovima iz likovnog. prof. matijevic je rekao da se djecu ne smije slikati
bez znanja roditelja, a kamoli objaviti u medijima. sta nije tako reko?
Gromada
2007-06-09 07:03:36 UTC
[...]
Ali vi niste političari...
... i njega su slikali "novinari", zar ne?
hehehe

Nego, to negdje piše u nekom zakonu?
div
2007-06-09 09:57:24 UTC
<Ali vi niste politièari...

mislim znam da su nedorecenosti IN :-), ali ne razumijem ovo, sto je pjesnik
htio reci?
tko "vi"?
i onda ovo "politicari"?

<... i njega su slikali "novinari", zar ne?
<hehehe

aha, al kao ono, novinari su slikali pa su u stvari oni i krivi, ovaj se
samo namjestio za fotku.
to je dobra obrana za svakog politicara koji se u buducnosti pozeli slikati
s djecom po vrticima i skolama. :-)

<Nego, to negdje piše u nekom zakonu?

e to i mene zanima gdje tocno pise u zakonu. a nigdje ne mogu iskopati. ma
znam da ima nesto o zastiti djece i maloljetnika, u tom smislu kao ne smijes
bez odobrenja roditelja/staratelja uopce fotografirati djecu. al ima nesto
kao da mozes ako to nije za medije nego je iskljucivo namijenjeno za rad u
struci. ma matijevic je to sve pricao nekad, a sad kopam i ne mogu naci te
skripte i knjige vise, na tavanu su negdje. :-(
steta sto je ova grupa mrtva, za ovakve stvari trebali bi konkretni linkovi.
poslat cu e-mail jednom buducem pravniku pa ako mi odgovori stavit cu na
grupu.

pozdrav.